Bedenktijd/herroepingsrecht
U heeft het recht om uw product binnen 14 dagen retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Onze retourkosten zijn gratis. Wil jij je product terug sturen? Meld dan via jouw account je retour aan en stuur daarna een mail naar [email protected]. Je zult van ons binnen 48 uur een retourlabel ontvangen. Terug sturen is op eigen risico. Wij kunnen niks voor u betekenen als uw pakket verloren gaat bij de postbezorger. Je kunt het pakket altijd bij ons langsbrengen in de winkel.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via de mail. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 10 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Garantie en klachten
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Hierbij moet u uw aankoopbon ook kunnen aantonen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.